آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

دهه شصتی ها

آغاز سال نو، با شادی و سرور
هم‌دوش و هم‌زبان، حرکت به سوی نور
آغاز مدرسه، فصل شکفتن است
در زنگ مدرسه، بیداری من است
در دل دارم امید، بر لب دارم پیام

بقیه سرود و دانلود در ادامه مطلب…

هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام
مهر از افق دمید، فصلی دگر رسید
فصل کلاس و درس، ما را دهد نوید
شد فصل کسب علم، فصل تلاش و کار
دانش به نسل ما، می‌بخشد اعتبار
در دل دارم امید، بر لب دارم پیام
هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام
ای در کنار ما، آموزگار ما
چون شمع روشنی، در روزگار ما
روشن ز نور توست، کاشانه دلم
در کار من تویی، حلال مشکلم
در دل دارم امید، بر لب دارم پیام
هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام
فردا از آن توست، ای نسل چاره‌ساز
با یاری خدا، آینده را بساز

فردای روشن است، با وحدت کلام
از ما تو را درود، از ما تو را سلام
در دل دارم امید، بر لب دارم پیام
هم‌شاگردی سلام، هم‌شاگردی سلام

"این سرود زیبا که کلی باهاش خاطره دارم تقدیم به دوستان دهه شصتی امیدوارم همواره شاد و پیروز باشید"

نظرات 5 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.dar300metri.blogsky.com/

!! :))
هعییی
فک کنم هممون از این مدل عکسا داریم. وقتی دیدم یاد عکس و کلاسای خودم افتادم! انگار ردیف بقل نشستم!
دخترای کلاس سمت راست کلاس میشستن و پسرا سمت چپ.
واقعا بازدهی اون کلاسا از دانش کاه بیشتر بود...
(راستی . شما کجای این عکسین؟نفر اول نیمکت دوم؟!)

سلام بله من هم وقتی اول مهر میشه همیشه یه حس و حال عجیبی بهم دست میده انگار خودم قراره برم مدرسه یادش بخیر من همیشه چون قدم بلند بود نیمکت یکی یا دوتا مونده به آخر مینشستم توی این عکس خودم نیستم ممنون از شما به خاطر نظرات تون شاد و سربلند باشید.

جهانمردی - شهرضا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ http://yadedoust.blogfa.com

سلام حس بودن همیشگی با کودک درون را در اوج پیشرفت از دست ندهید که موجب نشاط درونی می شود .

با سلام خدمت شما بزرگوار دقیقا همین جوره شاد و پیروز باشید.

مدیر جوان پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ http://1modirjavan.blog.ir

با متن خاطره ایی ندارم ...از این عکسها زیاد دیدم ولی....
عکس پر از معصومیت.
راستی ادرس و اسمم تغییر کرده...همون مهسا.م هستم

فکر کنم شما دهه هفتادی هستید؟ همین طور که از اسم تونم معلومه "مدیر جوان" .ممنون از اینکه وقت برا خوندن مطالب میزارید شاد و سربلند باشید.

جهانمردی - شهرضا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ب.ظ http://yadedoust.blogfa.com

سلام بار دومه برا این پست می نویسم این دفعه میخوام بپرسم دختر کوچولوی رفیق ما کدومشونه ؟

با سلام خدمت شما بزرگوار شرمنده من به علت کسالت چند وقتی کمتر به وبلاگم سر میزدم خودم توی این عکس نیستم این عکس جمعی از دوستانم است بازم عذرخواهی میکنم که پیامتون را ندیده بودم شاد و پیروز باشید.

مریم دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام
این عکس مال خودتونه؟ خودتون هم تو عکس هستید؟ آخه منم تو این کلاس بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد