mrshabanali

اگر هنوز عضو سایت متمم نیستید، برای آشنایی با درس‌های متمم و همین‌طور اطلاع از شرایط ثبت نام در متمم می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

مجموعه‌ی صوتی تفکر سیستمی یک دوره آموزشی شش ساعته است که در آن محمدرضا شعبانعلی مفاهیم پایهٔ تفکر سیستمی را مطرح می‌کند. تاریخچه تفکر سیستمی، تعریف سیستم، نشانه‌های ضعف در تفکر سیستمی و داستان‌ها و مثالهای تفکر سیستمی از جمله موضوعاتی هستند که در این فایل صوتی آموزشی مطرح می‌شوند. فهرست موضوعات و بخش کوتاهی از دوره را می‌توانید در صفحهٔ خرید محصول ببینید و بشنوید:

خرید دوره آموزشی تفکر سیستمی

مجموعه‌ی صوتی برندسازی شخصی یک دوره‌ی آموزشی است که در پنج ساعت، مفاهیم کلی برندسازی شخصی را از تعریف و تاریخچه، تا اصول و مبانی و تکنیک‌ها و دام‌ها و خطاهای این حوزه مرور می‌کند.
فهرست موضوعات و بخش کوتاهی از دوره را می‌توانید در صفحه‌ی خرید محصول ببینید و بشنوید:

خرید دوره آموزشی برندسازی شخصی

فایل صوتی ۶۰ نکته در مذاکره مجموعه ای از نکات کاربردی در مذاکره است که می‌توانند کیفیت مذاکره های ما را بهبود داده و دستاوردهای ما را افزایش دهند.
فهرست نکته‌ها را و بخشی از فایل را می‌توانید در صفحه‌ی خرید محصول ببینید و بشنوید:

خرید محصول آموزشی ۶۰ نکته در مذاکره

چند پرسش دربارهٔ محمدرضا شعبانعلی

◾ آیا محمدرضا شعبانعلی در شبکه های اجتماعی حضور دارد؟

محمدرضا شعبانعلی در مقاطعی در اینستاگرام حضور داشته‌ است (سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ و بعداً مدتی در دوران کرونا). پست‌های منتشر شده در آن دوره‌ها را می‌توانید در اکانت اینستاگرام شعبانعلی ببینید. او در شبکه اجتماعی دیگری حضور فعال نداشته و ندارد.

◾ یادگیری مذاکره را از کجا آغاز کنیم؟

اگر به مطالعه متنی عادت دارید، می‌توانید درس‌های مذاکره متمم را بخوانید. اگر گوش دادن به فایل صوتی را ترجیح می‌دهید، ۶۰ نکته در مذاکره می‌تواند نقطهٔ شروع مناسب باشد. محمدرضا شعبانعلی قطعاً‌ ادعا نمی‌کند که بهترین مدرس مذاکره است. اما شاید بتوان ادعا کرد که کمتر دوره مذاکره را در این حد ساده و در عین حال علمی آموزش داده است (به فرض این‌که سادگی و دقت را دو معیار در ارزیابی یک معلم مذاکره بدانید).