آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

پدر

قلمم راست بایست!
واژه ها, گوش به فرمان قلم!
همگی نظم بگیرید!
مودب باشید!
صاحب شعر عزیزی است به نام پدر

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو...
پدر ای یاد تو آرامش من ...!

همه دنیا به کنار, تو که باشی پدر!
دست و دلبازترین شاعر این منطقه ام
آن قَدَر واژه به پای تو بریزم که نگو ...
گر چه از دور ولی، دست تو را می‌بوسم
نه شعار است ،نه حرف!
آن قَدر خاک کف پای تو هستم که نگو

تقدیم به تمام پدران عزیز و مهربان به خصوص پدر عزیزخودم پیشاپیش روزتان مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیری جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:21 ق.ظ http://abamiri.blogfa.com/

سلام
به به چه عکسی
ایشون که دوست بزرگوارمان جناب آقای نصرالله یوسفیان هستند .
پس شما دختر خانم این دوست عزیز ما هستید .خوشحال شدم از آشناییتون به پدر بزرگوارتان سلام خیلی برسانید

سلام شما لطف دارید ایشونم خدمت جنابعالی خیلی سلام رساندند آدرس وبلاگ تون رو شوهر خاله ام آقای حسامی دادن منم از آشنایی تون خرسندم امیدوارم شاد و سربلند باشید سلام خدمت خانواده محترم برسانید

جهانمردی - شهرضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ق.ظ http://yadedoust.blogfa.com

سلام
تلاش مخلصانه تان را میستایم و البته از چنین پدری چنین فرزندی انتظارمیرود سلام به همریش ( نه باجناق )و دوست قدیمی و صمیمی من برسانید

با سلام خدمت جنابعالی و تبریک فراوان به مناسبت روز مرد و معلم ، شما نسبت به بنده و پدرم لطف دارید ایشون هم خیلی سلام خدمت تون میرسونن وبلاگ بسیار زیبایی دارید وبلاگ تون را دکتر طالبیان سال گذشته در دانشگاه سر کلاس معرفی کردن و گفتند وبلاگ بسیار مفیدی است که همین گونه بود از آشنایی تون خوشحالم شدم امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد