آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

"برشتگی نون بربری"

در اینکه دعوای من و بهمن (آقا شاطر محل) سر یک عدد سوسک ناقابل در نون بربری شروع شد جای هیچ شکی نیست. از این سوسک های بالدار بود که تا ارتفاع دو متری میتونند پرواز کنند و بعدش تا چهار تا دست و پا می زنند تالاپی میفتند رو زمین، انگار بیشتر از اون جون ندارند و از شانس ما زمینی که این بار برای فرود انتخاب کرده بود، نون بربری بود. معلوم بود درست حسابی تو تنور ور اومده و بعضی نقاطش هم با کنجد منبت کاری شده بود تا شکل یک اثر هنری به خودش گرفته باشه! مشکل اصلی این جا بود که بهمن آقا نمی خواست قبول کنه که این سوسکه و اصرار داشت به من بفهمونه که منطقه مورد بحث یک برشتگی و سوختگیست تا یک حشره چندش آور! خدا رو شکر که حداقل در زمینه برشته بودنش با هم تفاهم داشتیم. حتی برای اینکه شک من را از بین ببرد، اون تیکه را کند و در دهان گذاشت و چند بار جوید و قورت داد و آخرش گفت دیدی گفتم، سوختگیه!

هر چند، گشاد شدن مردمک چشماش و صدای گلوش در موقع قورت دادن چیز دیگری می گفت!!!

این روزها چه چیزهایی که به خوردمان نمی‌دهند؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

فکر کنم توی این چیزهایی که این روزها به خوردمان می‌دهند، این همه سالم‌تر بوده. دست‌کم برشته بوده و میکروب‌هاش کشته شده بود!

با نظر تون موافقم شاد و سر بلند باشید و پیشاپیش زادروزتان فرخنده باد ممنون از اینکه وقت گذاشتید.

مترسنج یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.dar300metri.blogsky.com/

اگه سوسک بخوریم سرطان نمیگیریم اما شیرین کننده ها، رنگها، طعم دهنده ها و...شیمایی و مصنوعی خودمون که هیچ همه خونوادمونو به عذاب میکشن...

بله همین طوره الان تقریبا حدود 75 درصد از چیزایی که می‌خوریم شیمیایی هست و بهترین چیزای کشور خودمون مثل برنج و ... باید صادر بشه و برنج ها و پرتقال های کشور های دیگه که مردمش بهش نگاه نمیکنن باید وارد کشور ما بشه و خورد ملت خودمون بدن عجب ای روزگار!

... سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ http://footsteps.blogsky.com

اتفاقا مدتی پیش یکی دم مارمولک تو نون پیدا کرده بود نون رو گذاشت تو یک پاکت و رفت شکایت کرد و ..... نونوا داغون شد!!

جدی! کاش وزارت بهداشت به خصوص مسئولین بهداشت محیط نظارت می‌کردن البته تو این کشور رو ی هیچی کنترلی نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد