آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

آموخته‌هاى من

روزنوشته‌ها

اثری داستانی از دکتر علی اکبر سیف

یا کاتب "

علی اکبر سیف :«عالم،بازیگر سینما نیست بلکه عالم کسی است که با اثرش خودش را معرفی می کند و آن اثر است که مهم است و نام نویسنده را جاودان می سازد».
«من فکر نمی کنم لازم باشد کسی که کار علمی می کند چهره اش نمایش داده شود.عالم با آثارش شناخته می شود و خوشبختانه من با آثارم شناخته شده هستم».
«زندگی به نظر من به میل خود زیستن ، تاثیر گذار بودن و احساس شایستگی کردن است» .
پس از انتشار کتاب جمعه ها خیلی ها از من پرسیده اند : ” ما فکر میکردیم که شما فقط کتابهای خوب علمی می توانید بنویسید ،چگونه توانستید در یک اثر غیر علمی داستان گونه که در آن بی تجربه بودید موفق باشید ؟”
جواب ؟
«نوشتن یک توانایی تعمیم پذیر است . من بر این باورم که اگر کسی بتواند در یک زمینه ای خوب بنویسد ، در زمینه های دیگر نیز می تواند موفق باشد . البته با کوشش زیاد . شاید پذیرفتن این حرف سخت باشد که من برای نوشتن کتاب ۱۷۰ صفحه ای جمعه ها از کتابهای با حجم دو سه برابر دیگرم بیشتر وقت صرف کردم».

نظرات 1 + ارسال نظر
دست نوشته های عاشق دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام..

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی
منتظرتم ..

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##


سامانه مکتب زندگی آماده خدمات به شما عزیزان است.
کافی ست در انجمن مکتب زندگی عضو شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

مشاوره ازدواج، خانواده، شکست عاطفی، استرس، وسواس، افسردگی، مشکلات عصبی، لکنت زبان، اختلالات رفتاری، تیک و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد